مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو

ساخت وبلاگ


استراتژی محتوا به طرح ریزی، گسترش و رئیس محتویات درج شده  سئو در مشهد در رسانه های اجتماعی اشاره داراست. این اصطلاح از آخرها ده سال 1990 به صورت خاص در بسط اینترنت ها رایج میباشد. با ای هم اکنون پرسش اساسی این جاست پباده سازی استراتژی محتوا مشتمل بر چه مراحلیست؟

 

در صدر شما بایستی یک تجزیه و نظارت جامع از مطالب خویش داشته باشید، مثلا: 
عنوان ها و توضیحات محتوا
ارتفاع محتوا
پیوندها
سهام اجتماعی
داده هایی برای تولید یک برگه کلان بی آلایش که دربردارنده مجموع URL ها باشد.
چه گونه محتوا شما عمل می نماید
مرحله بعدی فرصت تحلیل سودمندی محتوا میباشد.
شما در ادامه معیارهایی مانند:

 این که آیا بخش اعظمی از لینک و پیوند های ورودی برای محتوا شما وجود دارااست؟
مرتبه بندی موتور کاوش برای لغت ها کلیدی مربوط به محتوا چه طور فعالیت می نماید؟
درصورتی که محتوا به صورت کلان ای به اشتراک گذارده گردد چه تاثیری خواهد داشت؟
این بررسی ها به شما می‌گوید که:

کدام نصیب از محتوا بسیار اثرگذار میباشد که مورد نیاز وجود ندارد آن‌ها را تغییر و تحول دهید.
کدامیک از آن‌ها نیاز به بهبود یا این که آپ دیت رسانی دارا هستند تا هدف ها شمارا برآورده نمایند.
کدام یک از آن ها بایستی حذف یا این که جایگزین شوند.
در غایت شناسایی ضعف های  محتوا
کارهایی را که میتوانید برای برطرف کردن نقاط ضعف محتوا مفید باشد را اعمال دهید. که ممکن میباشد دربرگیرنده مفاد ذیل باشد:
لغت ها کلیدی که دارای ارتباط به ایجاد محتوای شما وجود ندارد.
سوالاتی که مخاطبان انتظار دارا‌هستند در محتوای شما به آن جواب داده خواهد شد البته محتوای شما این عمل را اجرا نمی دهد.
محتوایی که برای آغاز خوب میباشد، ولی قادر است بهبود یابد، و برای غرض قرار دادن جواب به سوال ها خاص در موتورهای کاوش مصرف شود.
شما می‌توانید از اشکال ابزارها برای تجزیه و نظارت نقاط ضعف محتوا استعمال فرمایید.

 از شایسته ترین شبکه های محتوا به کارگیری نمائید
همان گونه که درین مراحل فعالیت میکنید، شایسته ترین فعالیت این میباشد که با دقت و الهام دریافت کردن بر روی شایسته ترین شبکه ها بر آنچه که آن‌ها فعالیت می نماید و پیروز میباشند میباشد، جای این که کارایی فرمایید تمامی ی راه و روش ها را برای توشه نخستین خودتان تجربه فرمائید.

ولی برای اینکه به طور کامل مطمئن باشید، می بایست تحلیلگر اینترنت نیز باشید. زمانی که شما در Google Analytics می باشید، برای مشاهده شبکه های عمومی اساسی که در آن ها محتوای شما به اشتراک گذارده گردیده‌است، به «کسب» «اجتماعی» بروید. شما همینطور میتوانید از Buzzsumo برای یافت کردن داده ها شبیه به کار گیری فرمائید. به ابزار تجزیه و محاسبه محتوا خویش بروید و اسم دامنه خویش را در قاب کاوش در برگه تایپ نمایید و نمودار را ملاحظه کنید:

محتوای به اشتراک گذارده گردیده به وسیله کانال
نوع محتوا به اشتراک نهاده در کانال
ارتفاع محتوا به اشتراک گذارده در کانال
نظارت داده ها محتوا به اشتراک نهاده در سال قبل
شما همینطور می‌توانید وضعیت جستجوی خویش را با جزئیات بیشتر تصحیح نمایید. با به کارگیری از این داده ها، شما به راحتی میتوانید تصمیم بگیرید که چه هدفی را تعیین نمائید تا تعامل رسانه های اجتماعی را بسنجید و محتوای خویش به اشتراک بگذارید.

 تصمیم گیری در خصوص اشکال محتوا
درباره‌ی اشکال محتوایی که بایستی برای ساخت‌و‌ساز آن مبادرت فرمایید، تصور کنید. برخی از اشکال محتوا وجود داراست که هر استراتژی بازاریابی محتوا مشمول آن‌ها شود. بیشترین توفیق ها در استراتژی های بازاریابی محتوا به داشتن یک هسته مرکزی محتوا منتشر گردیده در تارنما خویش می‌باشند که بعداز آن میتوانند در بقیه وبسایت ها (پست های مهمان) گزینه به کار گیری قرار گیرند. بدین ترتیب پستهای بلاگ قسمت مهمی از بازاریابی محتوا میباشند و نتیجه ها قابل توجهی را ارائه میدهند. در موقعیت ایده آل، پستهای بلاگ شما بایستی قابل انجام، گران بها و قابل اشتراک گذاری باشند و ممکن میباشد مشتمل بر گونه های مختلفی از مقاله‌ها باشند. ولی، ساخت‌و‌ساز یک استراتژی بازاریابی محتوا توفیق آمیز نمی‌شود، مگر اینکه  آمار بازدید قابل قبولی را در وب سایت شما به دست آورد. این نیز درخصوص دیدن آنچه در دیگر محتواها برنده آمیز میباشد وجود دارااست که شما می‌توانید برای الهام از آنان به کار گیری فرمائید.  همینطور اطلاعاتی در رابطه بیشترین اشتراک گذاری دامنه های منتشر گردیده در‌این قضیه وجود دارااست که قادر است داده ها بسیار مفیدی باشد.

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 142 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1400 ساعت: 21:31


این صرفا یک دامنه برای تهیه نمودن بک‌پیوند‌ها میباشد – چرا بایستی به محتوای آن اهمیت دهم؟ سئو در مشهد  این به عبارتی چیزی میباشد که بخش اعظمی از سئوها به آن فکر میکنند و آن ها به طور کاملً خطا می‌نمایند! یک وبسایت می بایست از نگاه شکارچیان و در هنگام نظارت دستی، قابل متکی بودن به حیث رسد، به این ترتیب مدتی را صرف ساخت محتوا فرمائید.
هرچه تعداد صفحه ها و پست‌های بیشتری اضافه خواهد شد، از دید Googlebot بهتر به لحاظ می رسد. دستکم با ۲-۳ شیت و دست کم ۲-۳ پست استارت فرمایید. پروسه اضافه کردن محتوا به یک سایتِPBN ، PBN Padding نامیده میگردد.
او‌لین گام این میباشد که به خواننده گان اگاهی دهیم که دقیقا چه کسی در بلاگ می‌نویسد. وی ممکن میباشد یک وب لاگ‌نویسِ طریق معاش یا این که رهبر صنعت باشد. در هر شکل، بایستی خویش را معرفی نمائید، عکس اضافه فرمایید و عوارض فعال سازی بلاگ را به اشتراک بگذارید.
در مرحله ی آن‌گاه، نباید فراموش فرمائید که محتوای امروزی صرفا متن وجود ندارد – خوا‌نندگان (و موتورهای کاوش) به اشکال بیشتری از محتوا نیاز دارا هستند:
· آلبوم تصاویر
· اینفوگرافیک
· ViVideos
· محتوای تعاملی (امتحان‌ها، ماشین اکانت‌ها، نقشه‌های متحرک، و غیره).
در عین حالا، بعضا از داده ها هیچ زمان نباید در یک دامنه ی PBN ظواهر شوند. در اینجا یکسری مثال را مشاهده میکنید:
· داده ها فردی.
· داده‌ها و پیشنهادات مالی / تراکنشی.
· مشورت کردن بهداشتی یا این که حقوقی.
· نظرها تخصصی.

۴. با پیوند‌ها بیش تر از حد زیاده روی نکنید
ساخت پیوند همینطور به دقت شما نیاز دارااست. افزودن پیوند‌ها به اینجا و آنجا هیچ فیض‌ای برای درجه‌بندی شما نخواهد داشت. در اینجا نکاتی که می بایست رعایت نمایید عبارتند از:
· یک پست تازه بلاگ را تولید فرمائید و پیوند‌هایی را از آن اضافه نمایید.
· بیش تر از ۱ تا ۲ پیوند از یک پست بلاگ به وبسایت مبلغی اضافه نکنید.
· یک انکر تکست یکسان را به آحاد پست‌های وب لاگ اضافه نکنید به غیر از مواقعی که از اسم تجاری به کار گیری می کنید.
· از لغت ها کلیدی در انکر تکست استعمال فرمائید.

۵. به طریق صحیح بازیافت نمائید
آیا بعداز وصال به منزلت های برتر در SERP ها بایستی متوقف گردید؟ در حالتی که متوقف گردید، آنچه را که جدید به دست آورده‌اید از دست خواهید بخشید. در قبال، «تعمیر و حفظ» مداوم PBN به صورت ذیل می باشد:
· یک پیوند سابق را حذف فرمائید و به مکان آن پیوند دیگری را اضافه نمائید.
· یک لینک و پیوند را حذف نمایید و دو لینک و پیوند نو را اضافه نمایید یا این که برعکس.
شما می بایست به صورت مداوم ساختار لینک و پیوند را جدید فرمائید ولی الگوهای مشکوک ساخت نکنید

دردسر PBN
بدترین بخش این میباشد که حتی در شرایطی‌که هزاران دلار برای دامنه‌های جان دار خرج فرمائید و تک تک امور را با تمرکز ایفا دهید، گشوده هم می تواند به شما جراحت برساند.
الگوریتم گوگل الگوهای لینک و پیوند‌های تعجب آور و غریب را تشخیص میدهند و در شرایطی که که وبسایت‌های غیرفعال به صورت ناگهانی تارنما شما‌را منشن نمایند، به درجه‌بندی شما جراحت می رسانند. امید‌وار‌یم در این صورت هیچ اختلاف سکو‌بندی وجود نداشته باشد، چه برسد به یک تقویت مرتبه‌بندی مثبت.
علاوه بر احتمال کنار رفتن از الگوریتم‌های گوگل، رقیبان شما میتوانند از ابزارهای بهینه سازی استعمال نمایند تا به موجودی بک پیوند شما نگاه نمایند و PBN خویش را به طور دستی گزارش دهند.
شایسته ترین سناریوی تأسف توشه این میباشد که شما یک‌سال اعتبار پیدا نمایید و استرس را تحمل نمائید ولی بعد بازداشت و جریمه گردید.

معایب PBN
در صورتی خرید دامنه‌های جانور به پول و کارایی متعددی نیاز داشته باشد، میتوانید لینک و پیوند هایی را از فردی خریداری فرمایید که دارنده PBN ساکن میباشد. البته همان گونه که میدانیم، تشکیل داد زنجیرهای PBN فعالیت آسوده یا این که ارزانی وجود ندارد.
خلل جدیدی که با آن روبرو هستیم این میباشد که سرویس ها PBN مخارج هنگفتی را وارد می‌نماید.
اگرچه نمی‌توانید این سرویس ها را تقصیرکار بدانید، ولی توجیه هزینه خرید و مراقبت یک‌سری دامنه ارزان وجود ندارد. تقصیر کار حقیقی و واقعی به کار گیری از PBN تحت عنوان یک کلیت میباشد.
حتی سرویس ها لاکچری و کیفیت عالی PBN نمی‌توانند ضمانت نمایند که تارنما شما بخاطر سئوی کلاه سیاه پیدا و مجازات نمیشود. در حیث داشته باشید که بیشتر سرویس ها PBN مایل نیستند یک کیلومتر مازاد یا این که حتی یک گام مازاد بردارند تا تصویر ارگانیکی از لینک و پیوند هایشان را ضمانت نمایند.
در دنیایی که گوگل بک لینک و پیوند PBN را تحت عنوان روشی مشروع برای بهبود seo پذیرفته میباشد، به هر حالا اعتبار هر وب سایت PBN بیشتراز حد اشباع می شود.
شایسته ترین بک‌پیوند‌ها از صفحاتی میباشند که به وب سایت‌های متعددی پیوند ندارند، البته سرویس ها PBN معمولاً بیشترین تعداد پیوند را از یک شیت برای حداکثر منفعت کسب می‌نماید.
فکر کنید که شیت ای با 75 پیوند خروجی چقدر قادر است باارزش باشد. پرداخت هزینه برای دستیابی به کارایی فراتر جايگاه ها را فراموش نمایید؛ غیرفعال کردن لینک و پیوند‌ها از صفحه های بسیار اشباع گردیده سودمندتر خواهد بود..

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 172 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1400 ساعت: 19:15


چنانچه بخواهیم درخصوص تاریخچه بهینه سازی حرف بگوییم، سئو در مشهد می‌توانیم به حضور آن در وسط ده سال 1990 اشاره کنیم. با اعتنا به عملکرد فراوانی که مدیران تارنما ها برای ارتقاء بازدید وبسایت خویش و بالا بردن جايگاه آن داشتند، موتور های کاوشگر اقداماتی ایفا دادند. مدیران سایت ها سئو تارنما هایشان را شروع نمودند تا به هدفشان دست یابند. در واقعیت می قدرت اعلام‌کرد که بهینه سازی فرآیندی میباشد تا یک وب سایت بهتر چشم گردد و هنگامی که بوسیله کلید کلمه ها کاوش می‌شوند در کاغذ نخستین آن قرار گیرند.


بهینه سازی و کاوش در تارنما

اشخاصی که برای یافتن داده ها موردنیاز خویش به وبسایت های مختلف مراجعه می نمایند، معمولا در کاغذ نخستین یا این که دوم موتور جستجوگربه سود دلخواه خویش می رسند و کمتر پیش می‌آید که از صفحه های بعدی بازدید نمایند. با دقت به اینکه کاوش های متعدد مشتمل بر: جستجوی یک تصویر، فیلم یا این که ویدئو، جستجوی مقاله‌ها، خبر ها و غیره میباشد، مدیران وب سایت ها در صدد می‌باشند تا با رعایت قانون ها بهینه سازی بتوانند به برگه اولیه گوگل روش یابند.
کاوش در وب سایت های پر بازدید با اعتنا به نوع مقاله موردنیاز خواننده شکل می پذیرد. کلمه ها کلیدی مطرح ترین واژه و کلمه هایی می‌باشند که به وسیله آنان می شود به مقصود دلخواه رسید. seo شیوه های قابل توجهی را در در چنگ بهینه سازی فعالیت قرار می‌دهد تا دسترسی راحت به داده ها موردنیاز مخاطب نتیجه ها خواهد شد. با این تفاسیر به نقش seo و تاثیر آن در جستجوی وب سایت می¬اقتدار پی موفقیت.
 

 

بهینه سازی و تبلیغات

امروزه تبلیغات نقش خاصی در فروش تولید ها و یا این که منتشر نمودن داده ها داراست. مدیران وبسایت ها بعد از بازه زمانی ها کوشش و سعی بدین فیض رسیدند که seo قادر است یک ابزار بسیار موثر برای تبلیغات آنها باشد و بکارگیری آن اثرگذار میباشد. در واقع هنگامی که یک تارنما در کاغذ اولیه گوگل قرار بگیرد خویش به خویش ترافیک بالایی را به دست خواهد آورد و تبلیغات آن به صورت وسیع ای گزینه بازدید قرار خواهد گرفت.
تبلیغات درست و مداوم جرو کار های اساسی موسسات تجاری میباشند که با بکارگیری تکنینک های بهینه سازی می شود به بیشتر چشم شدن آن‌ها امداد کرد. seo در بازاریابی و تبلیغات وبسایت ها به صورت بدون واسطه تاثیرگذار میباشد، به همین انگیزه با دقت به هدفی که یک تارنما بر پایه ی آن فعال‌سازی گردیده است از بهینه سازی تحت عنوان یک استراتژی اساسی در بازاریابی اینترنتی به کارگیری گردد.

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 160 تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1400 ساعت: 18:40


بد ترین دغدغه که ممکن میباشد قسمت یک تارنما  سئو در مشهد خواهد شد هک شدن آن میباشد

هک بوسیله اشخاص دیگر به تارنما ضربه خواهد زد و هم میتواند در لحظه تارنما را نابود نماید و هم اینکه در بلند دوران موجب افت خشن آن گردد

هک شدن یکی‌از نحوه های بهینه سازی منفی میباشد که شما میتوانید با ارتقاء امنیت وبسایت خویش و نصب پلاگین های امنیتی با آن رویا رویی فرمائید

 

بهینه سازی منفی داخلی چه میباشد؟
هم اکنون به سراغ ذکر و تشریح دست اندرکاران داخلی می‌رویم ، مواقعی که مستقیما به دست صاحب و مالک وب سایت ساخت و ساز میگردند

و نقش کلیدی در بهینه سازی وبسایت به طور منفی دارا هستند که سود آن از در میان رفتن زحمات مدیریت تارنما و از طریق های تغییر‌و تحول رنک وب سایت در گوگل می‌گردد

حسنی که‌این مفاد دارا هستند این میباشد که در مشت و در اختیار گرفتن شما میباشند و میتوانید با برطرف کردن آن‌ها وب سایت خویش را به اوضاع مطلوب گشوده گردانید

به کار گیری بیش تر از حد از عبارات کلیدی
بعضی از اشخاص برای اینکه سایتشان در جايگاه های بالای گوگل قرار بگیرد خیال و خاطر می نمایند هر چه بیشتر از کلمه ها کلیدی استعمال نمایند برنده خیس خواهند بود

در حالتی که که‌این یک اعتقادوباور نادرست میباشد ، افراط در به کار گیری از لغت ها کلیدی ، seo منفی و موجب جریمه از طرف موتورهای کاوش میباشد.

و بعداز اینکه آن ها متوجه این فرمان شوند سریعا وب سایت را از حاصل حذف می نمایند

برای اینکه بدانید چه تنی چند از کلمه و واژه کلیدی متبوع خویش به کار گیری نموده اید پلاگین Yoast سئو  را فعال نمائید. این ابزار به شما خیر فقط در شمارش کلمه ها کلیدی بلکه در سئو بی نقص وب سایت امداد خواهد کرد

تغییر و تحول شدید در محتوای وبسایت
تغییر و تحول شدید در محتوای تارنما خیر فقط موجب سردرگمی گوگل و بقیه موتورهای کاوش میشود بلکه اثر منفی و افت منزلت و جايگاه تارنما در گوگل را به‌دنبال خواهد داشت

هیچ وقت نباید به یک باره تک تک محتوا و طراحی وب به طور شدید و بزرگ تغییر و تحول نماید ، در حالتی که می‌خواهید در وب سایت خویش تغییراتی را ایفا نمائید همت فرمایید گام به گام و در حین وقتی معلوم باشد

 

طرز ریدایرکت های غلط بهینه سازی منفی را در‌پی دارااست
یکی‌از مخرب ترین اشتباهاتی که ممکن میباشد در یک وبسایت فیس دهد ریدایرکت نادرست صفحه های و پیوند های کهن میباشد

پیکربندی نامناسب در فولدر htaccess  و یا این که به کارگیری از ابزارهای ریدایرکت در تارنما قادر است موجب نقص‌ در کارایی آن گردد

همین مشکل در صورتی در کوتاه بازه برطرف نشود در بلند برهه زمانی صدمات جبران ناپذیری مشتمل بر حذف صفحه های از گوگل و از دربین رفتن بها صفحه های گردد

بستن قابلیت و امکان دسترسی به ربات موتورهای کاوش
نادرست در فولدر robots.txt  و عدم دسترسی به ربات های موتور کاوش یعنی نقطه نهایی فعالیت وب سایت در موضع و درجه بندی کاوش!

اثر بهینه سازی منفی دراین‌صورت وقتی حادثه می افتد که شما وبسایت خویش را به روی گوگل می بندید و عملا خویش را از مرتبه بندی وبسایت ها محروم میکنید

پس دراین‌صورت مخاطبان هیچ دسترسی به شما از روش کاوش در گوگل نخواهند داشت

قطعا فولدر robots.txt  وب سایت خویش را آنالیز فرمائید تا سهوا دسترسی ربات ها را مسدود نکرده باشید ، چون در‌این موقعیت بخشی از صفحه ها یا این که آحاد محتوای تارنما شما از لحاظ خزنده های موتور کاوش نهفته خواهد ماند و بهینه سازی منفی رخداد می افتد.

seo منفی در سود نحوه های محتوای ضعیف
ضعف در نگارش محتوا و عدم رعایت اصول seo و ساخت محتوا شدیدا بر صفحه ها شما تاثیر می‌گذارد

محتوای ضعیف قطعا محتوایی نسخه برداری گردیده وجود ندارد ، بلکه میتواند یک مطبی بی ربط با مورد وب سایت و یا این که مطلبی بسیار کوتاه باشد.

در شرایطی‌که در ساخت محتوا اختلال دارید به طبع این فعالیت را به موسسات بهینه سازی و کارشناس در ایجاد محتوا بسپارید و از نتیجه ها شادی بخش آن استعمال فرمائید.

پیوند های شکسته استدلال seo منفی
برهان دیگر داخلی که در سوی seo منفی تاثیرگذار میباشد لینک و پیوند های شکسته و ناقص می‌باشند

پیوند هایی که مخاطب با کلیک روی آن ها عملا به شیت 404 منتقل میشود و نمی تواند مقاله خاصی را مشاهده نماید

بایستی وب سایت خویش را بدون نقص محاسبه فرمائید و این پیوند ها را شناسایی نمایید و مبادرت به تغییر‌و تحول یا این که حذف آن‌ها فرمایید

پیوند های شکسته علاوه بر اینکه از حیث گوگل بدون نقص مضر می‌باشند نقطه انتهای بازدید مخاطب از وب سایت شما میباشند

نسخه برداری مطالب از دیگر تارنما ها
یکی‌از ناپسند ترین و بدترین روشهای قابل ذکری که موجب بهینه سازی منفی نیز می‌گردد اسکن مطالب میباشد

این فعالیت دزدی اینترنتی میباشد که متاسفانه ضوابط کیفری علیه آن در کشور‌ایران نیست

ولی مسئله به همینجا پایان نمیگیرد و گوگل شایسته ترین حکم کننده برای جریمه خلافکاران و سارقین اسکن برداران از مطالب بقیه وبسایت هاست

هیچ گاه هیچ وقت و هیچ گاه از تارنما دیگری نسخه برداری نکنید ، با این عمل علاوه بر حذف کاغذ متبوع قابلیت دارااست گوگل آحاد وبسایت و دامنه شما‌را از کاوش حذف کند

عدم seo و کاهش وسعت تصاویر
سرعت وبسایت برهان مهمی در ارتقا بازدید و فرایند سئو وبسایت میباشد

یکی‌از عواملی که در سرعت تاثیر داراست seo تصاویر میباشد که می بایست مسلما برای هر تصویر نو صورت بپذیرد

همینطور تصاویر بایستی دارنده متن جایگزین و توضیحات باشند در شکل عدم رعایت این موردها تاثیرات مخرب بهینه سازی منفی معطل شما خواهد بود.

اثرات مخرب بهینه سازی منفی چه می باشد؟
کل عواملی که در صدر توضیح دادیم اثرات مخرب و بدی بر وبسایت شما دارا هستند. حذف مطالب و نوشته های شما از لیست نتیجه ها گوگل ، کاعش بازدید تارنما ، حیف کردن نصیب متعددی از مخاطبان ، افت سکو شدید در گوگل ، ایراد در سعی تارنما ، ویروسی شدن هاست و دامنه و اکثری از نتیجه ها قادر است دراثر آسوده انگاری و seo منفی ساخت‌و‌ساز شوند. یک کدام از راهکارهای در اختیار گرفتن seo وب سایت میتواند به کار گیری از قابل انعطاف افزارهای ماهر seo باشد که سفارش میکنیم از 8 اپلیکیشن بهینه سازی در سمت و سوی عیب یابی وب سایت خویش به کار گیری نمائید.

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 143 تاريخ : شنبه 21 فروردين 1400 ساعت: 22:51


شایسته ترین طرز به کار گیری از تیتر محتوا چه می باشد؟  سئو در مشهد  برای به کارگیری مطلوب و کارآمد از تیتر، دو جنبه اساسی وجود داراست:جنبه نخستین: شما بایستی عنوان ها خویش را به نیکی ساختار دهید.


تالیف کننده: 
نگین اسکندری
 ۱۳۹۹/۸/۸ تیتر محتوا اصول بهینه سازی هدینگ تیتر مطلوب هدینگ محتوا هدینگ گذاری عنا وین محتوا زیرعنوان به کارگیری از عنوان ها مطلوب به کارگیری از عنوان ها اهمیت به کار گیری از تیتر 
برای پیشنهاد آنلاین سئوی اساس کافیست در وبسایت نام نویسی نموده و توصیه آنلاین سئوی مبنا تصویب کنید تا فورا فاکتور اخذ کنید و بعد از آن تصمیم گیری نمایید.

تصویب پیشنهاد سئوی مبنا
چه طور از اصول بهینه سازی در تیتر های تارنما خویش استعمال کنیم؟
تیتر محتوا های یک وب سایت، به یوزرها و موتورهای کاوش یاری می نماید تا بتوانند متن را خوانده و به خیر ادراک نمایند. به عنوان مثال، عنا وین مانند راهنما برای خوا‌نندگان فعالیت می نمایند و ادراک مقاله یک پست یا این که ورقه را برای آن ها ریلکس خیس می کنند. علاوه بر این، عنوان ها، اهمیت بخش های اساسی از محتوای شمارا معلوم کرده و شیوه اتصال آن‌ها به یکدیگر را آرم می‌دهد.

به‌دنبال، به شما فراگیری می‌دهیم که چه‌گونه عنا وین قابل قبولی  گزینش کرده و از آن ها برای بهبود محتوای خویش استعمال فرمائید.

 

چرا می بایست از تیتر به کارگیری کنیم؟
مهمترین کاربرد عنا وین، مشخص و معلوم کردن و آرم دادن ساختار متن میباشد. عنا وین، تابلوهایی می باشند که خوانند‌گان را برای فهم و شعور بهتر محتوا ارشادوراهنمایی می نمایند. به این ترتیب، یک تیتر بایستی معین نماید که مقصود یک قسمت یا این که یک گزاره از متن چه می‌باشد.

 در شکل عدم استعمال از تیتر مطلوب، خواننده نمی تواند به نیکی و به طور بدون نقص متوجه گردد که غرض متن چه است و چه انتظاری بایستی از تلاوت این محتوا داشته باشد.

خواننده گان میخواهند خیلی سریع محتوا را برانداز کرده و از غرض متن متبوع با خبر شوند تا بتوانند تصمیم بگیرند که کدام نصیب از متن را می بایست بخوانند. عنوان ها به آنان یاری می نماید تا اینکار را تخت‌گاز جاری ساختن دهند.

در حالتی که متن شما هیچ عنوانی نداشته باشد، آنالیز سریع متن برای خواننده گان شما بسیار طاقت فرسا می گردد. دقت داشته باشید که به کار گیری از متن های زمان بر بعد از تیتر محتوا نیز، اصلا سفارش نمیشود.

 

چرا می بایست از تیتر مطلوب به کارگیری کنیم؟

 

اهمیت به کارگیری از هدینگ / تیتر خلاقانه و مطلوب در سایت
هنگام قرار دادن محتوا در تارنما خویش، بایستی از آموزنده و موثر بودن عنوان ها متن، مطمئن گردید. حتی میتوانید برای جذب و ترغیب بیشتر کاربر به تلاوت متن، از عنوان ها اغراق آمیز و دیدنی به کار گیری نمایید.

این عمل طرز هوشمندانه ای برای جذب استفاده کننده و ارتقا بازدید تارنما میباشد؛ البته به خاطر داشته باشید تمرکز اساسی عنا وین می بایست بر روی محتوا باشد. شما نباید از غرض اساسی که به عبارتی تسهیل در قرائت و ادراک متن باشد، غافل گردید.

دو نکته ذیل را درباره با تیتر / هدینگ های محتوا به خیال و خاطر بسپارید:

نکته اولیه؛ یک گزاره می بایست با یک پاراگراف مهم آغاز گردد و بعد از آن در باب این پاراگراف اساسی توضیح بیشتری دهید. هنگام تجدید بنا متن برای گزینش یک هدینگ / تیتر ایده آل و مطلوب محتوا، مطمئن گردید که پاراگراف اولیه گزاره، دربردارنده داده ها مهم آن جمله باشد.

نکته دوم؛ راجع‌به چگونگی ساختار داده ها در جمله های خویش و رابطه دربین گزاره ها و اینکه چه طور یک هدینگ / تیتر فرعی در محتوا قادر است به هضم آن داده ها یاری دهد، دقت فرمایید.

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 173 تاريخ : دوشنبه 16 فروردين 1400 ساعت: 16:38


تکنیک‌های لینک و پیوند‌سازی و به کار گیری از کلمه ها کلیدی،  سئو در مشهد  الگوریتم‌های پاندا و پنگوئن مثلا موضوعاتی می‌باشند که گوش ما به شنیدن آنان بسیار عادت کرده، البته بین این تکه‌های گمشده، یافت کردن بعضی بسیار مشقت بار‌خیس میباشد!

در بهینه سازی موضوعاتی وجود دارااست که اکثری از اینترنت‌مسترها از آنان با خبر نیستند، در حالی که آشنایی آن ها میتواند بهینه سازی تارنما شما‌را پایین و رو نماید و تجربه خیر را برای استفاده کننده مهیا نماید.

الگوریتم Freshness گوگل یکی‌از تکه‌های گمشده‌ی جورچین seo میباشد که کمتر کسی در جستجوی آن میباشد.
جذاب میباشد بدانید تاثیر این الگوریتم، در طول معرفی پایانی یعنی نوامبر 2011، به حدی بود که گوگل به طور رسمی اعلام‌کرد؛ الگوریتم طراوت محتوا سبب ساز گردیده حدود 35 درصد از حاصل کاوش دست‌خوش تغییرات شوند. این اعلام گوگل مانند بمب صدا کرد به نحوی که تعداد متعددی از دارای تخصص‌های seo و ایجاد محتوا تصمیم گرفتند دقت بیشتری به الگوریتم طراوت محتوا یا این که Freshness گوگل داشته باشند.

قبل از آنکه به طور بی نقص این الگوریتم را معرفی کنیم یک سفارش ویژه برای شما داریم، ویدئوی پایین چکیده ای ظریف و نفیس از محتوای این نوشته‌علمی میباشد که در 6 دقیقه الگوریتم طراوت محتوا و تاثیر آن را به شما فراگیری می دهد. در صورتیکه زمان مطالعه متن را ندارید مشاهده این ویدیو قادر است بسیار دیدنی باشد.

درین فصل میخواهیم در‌پی این تکه گمشده برویم، آن را موشکافی کنیم و کارایی کنیم ادراک بهتری از سازوکار آن بدست آوریم.

الگوریتم Freshness چه می باشد؟
در‌صورتی‌که قصد خرید یک ماشین به طور اینترنتی داشته باشید، نکته‌ای که از اهمیت بالایی شامل است، دعوا ارزش خودرو میباشد. پس مرورگر خویش را گشوده می کنید و ارزش خودروی متبوع خویش را در گوگل کاوش می کنید تا پیش از خرید، داده ها ظریف‌تری بدست آورید. درحال حاضر شما در برگه نتیجه ها با تعدادی وب سایت مواجه می شوید که هر مورد  اعداد متفاوتی را در تیتر خویش نماد میدهند:

سایتی که نهایی بها روز خودرو را به شما نشانه میدهد
اینترنت سایتی که ارزش یکسری هفته پیش ماشین را داراست
سایتی که پایانی به‌روزرسانی را یکسری ماه پیش داشته میباشد
شما بر روی کدام وبسایت کلیک می کنید؟ مطمئنا تعیین شما سایتی خواهد بود که محتوای به‌روزتری داراست. این تعیین، مضمون‌ الگوریتم Freshness را به آسانی ذکر می‌نماید.

در واقع می‌اقتدار اینطور سود گرفت که گوگل توسط الگوریتم طراوت محتوا، تاریخ تکثیر و به‌روز بودن محتوا را تحت عنوان یک واحد سنجش بسیار کلیدی در گزینش مقام وب سایت در لحاظ می گیرد.

گوگل چرا الگوریتم طراوت محتوا را معرفی کرد؟
غرض مهم این الگوریتم تاکید بیشتر بر طراوت محتوا میباشد، چراکه یوزرها اینترنتی مدام به پایانی و جدیدترین داده ها روی خوش نماد میدهند. در برخی منطقهها مانند خبرها و سیاست، اهمیت این زمینه حتی بیشتر می گردد و کسانی که درین حوزه درگیر کار می باشند بایستی به‌روز نگه داشتن محتوای خویش را بیش تر از هرچیز دیگر مد لحاظ داشته باشند.

رئیس گذشته قسمت جستجوی گوگل در رابطه انگیزه پباده سازیِ الگوریتم طراوت محتوا میگوید:

در اولی گام مورد نیاز بود محتوایی مانند خبر‌ها، سیاست و موضوعات ترندی که در وب بیشتر کاوش می گردند، بر پایه ی تازه بودن در حاصل فراتر قرار بگیرند. به هر اکنون چه کسی دوست داراست بداند او‌لین دوست دختر Justin Bieber در سال 2005 یک‌سری سال داشته میباشد؟
در یک پاراگراف میتوان ذکر کرد که گوگل شیدا محتوای به‌روز و تازه میباشد و الگوریتم Freshness  را بدین استدلال معرفی کرد تا رضایت کاربرانی که در ادامه محتوای جدیدی می باشند را مهیا نماید.

علاوه بر این، یکی عوارض اصلی نشر الگوریتم طراوت محتوا این بود که مدیران وبسایت‌ها نوشته‌ی علمی‌های خویش را به‌روز نمایند تا بنابراین با سپری شد مجال، یوزرها نو بدون چاره نباشند از محتوای دیرین وبسایت‌ها استعمال نمایند. توصیه میکنیم نوشته‌ی علمی وبسیما با تیتر چطور از مقاله ها کهن تارنما برای seo به کار گیری کنیم مطالعه فرمائید.

از طرفی، معرفی این الگوریتم ابهامات نو‌ای را برای مدیران وب لاگ‌ها به وجود آورد. یکی‌از سوال های اصلی این بود که آیا ساخت و ساز محتوای تازه به تنهایی می تواند مرتبه وب سایت را ارتقا دهد؟ در پاسخ بایستی بگوییم همان گونه که تایپ کردن یک نوشته‌ی‌علمی خوب به تنهایی نمی‌تواند منجر بهبود درجه وب سایت شما گردد، ساخت‌و‌ساز محتوای به‌روز هم هیچ بهبود جایگاهی را ضمانت نمی‌نماید. در واقع؛

چیزی که سبب ساز می‌گردد گوگل تارنما شما‌را به‌روز به اکانت بیاورد، سیگنال‌هایی میباشد که از طرف مخاطب اخذ می‌نماید.
ارتقا درجه در الگوریتم طراوت محتوا به چه عواملی بستگی داراست؟
هنگامی گوگل وارد وبسایت شما می شود، مانند یک عنکبوت به نصیب‌های متفاوت سَرَک میکشد تا بتواند سیگنال‌های مثبت را محاسبه کرده و از آنها در درجه‌بندی وب سایت به کارگیری نماید. با روی فعالیت وارد شدن الگوریتم  Freshness، معیارهایی که گوگل از وب سایت شما می گیرد، اهمیت بیشتری پیدا می‌نمایند. ولی این معیارها چه چیزهایی میباشند؟

1. بهتر میباشد دوران فرصت حضور مخاطب در تارنما به گذر زمان ارتقا پیدا نماید
نکته‌ای که راجع به بازه فرصت حضور مخاطب در وب سایت وجود دارااست این میباشد که گوگل صرفا برای او‌لین ورود استفاده کننده به وبسایت اهمیت قائل وجود ندارد؛ بلکه مراجعه‌های بعدی بازدید‌کنندگان هم در درجه‌دهی به تارنما تاثیرگذار میباشد. برای مثال در صورتی یوزرها در هفته اولیه پس از نشر محتوا، به صورت میانگین 2 دقیقه در وبسایت شما وقت صرف نمایند، این مقدار بایستی با سپری شد مجال بیشتر خواهد شد یعنی برای مثال بعداز سپری شد سه ماه این عدد به 3 دقیقه مجاورت گردیده باشد.

ارتقا تدریجی فرصت حضور استفاده کننده در وب سایت این سیگنال را به گوگل میدهد که محتوای جان دار در وب سایت همچنان نو میباشد.
یکی‌از نحوه‌های کاربردی برای ارتقا مجال حضور یوزرها، به روزرسانی دائمی محتوای ورقه میباشد. در‌این شیوه در بازه زمانی‌های وقتی کوتاه نصیب‌هایی به نوشته‌ی علمی اساسی اضافه گردیده و یا این که با اضافه شدن نظرها یوزرها وسعت محتوا و مجال حضور یوزرها در برگه ارتقا مییابد.


2. از وبسایت‌هایی که محتوای تازه دارا‌هستند لینک و پیوند بگیرید
شاید تا به حالا زیاد این صحبت را شنیده باشید که هر لینکی که به محتوای شما داده می گردد، یک امتیاز مثبت به حساب میآید. ولی دیدنی میباشد بدانید که گوگل حتی منبعی که به شما پیوند داده را هم محاسبه می‌نماید؛ یعنی در حالتی که که سایتی که به شما لینک و پیوند داده به صورت تمام محتوای به‌روزی نداشته باشد، الگوریتم طراوت محتوا امتیاز Freshness وب سایت شمارا هم کاهش میدهد.

به صورت کلی اخذ پیوند برای صفحه ها دیرین‌خیس وبسایت شما، موجب می‌گردد که میزان طراوتِ محتوا در آنان کاهش پیدا نکند چون هنوز صفحاتی می‌باشند که به محتوای شما لینک و پیوند میدهند. درحال حاضر در‌صورتی‌که این پیوند‌ها از وب سایت‌ها و صفحاتی باشد که خودشان جدید و کاربردی می باشند بها آن به مراتب بیشتر خواهد بود.


3. پیوند سازی دائمی و هدفمند پر ارزش میباشد
شایسته ترین استراتژی تشکیل داد بک‌لینک و پیوند آن میباشد که به صورت مداوم و به تعداد نادر از وب سایت‌های متعدد پیوند بگیرید. تحت عنوان مثال در حالتی‌که برای یک هفته بک‌لینک و پیوند‌هایی با وسعت بالا اخذ فرمایید البته بعد از آن به برهه زمانی یک ماه هیچ لینکی به شما داده نشود، روش نامناسبی را در کسب بک‌لینک و پیوند در پیش گرفته‌اید. درین موقعیت گوگل ممکن میباشد لینک و پیوند‌های شمارا اسپم شناسایی نماید.

چاره بهتر این میباشد که همت فرمایید محتوای کهن وبسایت خویش را هم به طوری زنده نمایید! برای این فعالیت می توانید نوشته ی علمی‌های گذشته خویش را در کانال‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا محتوای کهن وبسایت شما با لینک و پیوند‌دهی‌های جدیدتر، نو شوند.

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 172 تاريخ : شنبه 14 فروردين 1400 ساعت: 12:47


او‌لین گام در seo محتوای جانور یک تارنما برای موتورهای کاوش،  سئو در مشهد یافت کردن مقام مرتبه لغت ها کلیدی آن وب سایت در گوگل میباشد. بدین ترتیب میتوانید با یافتن نقاط ضعف و قوت، نقشه راهی برای سئو تارنما خویش، تبیین نمائید. تدبیر از رنک لغت ها کلیدی، برای داشتن درکی صحیح درمورد بازدیدکنندگان و جستجوگران ضروری میباشد. به علاوه این داده ها، مبنای تجزیه و چک‌های بعدی نیز قرار خواهد گرفت. بدین ترتیب، با داشتن ابزار و علم کافی، به مکان پیش بینی زدن، با تمرکز و اعتقاد و باور، عبارات کلیدی مطلوب رنکینگ وبسایت خویش را انتخاب خواهید کرد و میتوانید با امداد ابزار‌های متفاوت، شرایط رقبا را نیز بسنجید. درپی این مقاله ابزارهای جستن جايگاه واژه کلیدی وب سایت در گوگل، مانند: Google Analytics، Google Search Console و SE Ranking معرفی گردیده و می آموزید با به کارگیری از ابزارهای گوناگون بهینه سازی، درجه وبسایت خویش را به صحت تقویت نمائید.

اهمیت مرتبه لغات کلیدی
هفت نکته پایین، نشانه میدهد که چرا درک کردن درجه وب سایت در کلمه ها کلیدی و چک مرتبه در گوگل، برای توفیق هر وب سایت بسیار اساسی میباشد:

اگاهی از افت ترافیک
از‌آنجا که وسعت ترافیک ذاتی وب سایت شما قادر است ذیل تأثیر عامل ها مختلفی قرار گیرد، شایسته ترین نحوه برای فهم و شعور این میباشد که چه صفحه ها و کلمه ها کلیدی مؤثر می باشند و چرا محاسبه مرتبه بندی لغت ها کلیدی اهمیت داراست.

یافتن مجال‌های از دست رفته
با تغییر‌و تحول صفحه های حاصل موتور کاوش در طول سال‌ها، کوشش Google برای بهبود بخشیدن به تجربه استفاده کننده و پیگیری کلیه موردها تازه در SERP ممکن میباشد مشقت بار باشد. با این اکنون، ردیابی مرتبه بندی لغت ها کلیدی در نصیب خصوصیت‌های SERP (SERP features) مانند باکس جواب (Answer Box) ، نمودار علم (Knowledge Graph) و Twitter Box به شما امداد می‌نماید نبض سایت خویش را در اختیار داشته باشید و حتی کلمه ها کلیدی که به هیچ وجهً کلیک نمیشوند، بیابید. علاوه بر این، با هر تغییری که در صفحه های حاصل کاوش تولید می‌گردد، فرصتی تازه برای تکان و پیشی دریافت کردن از رقبا خواهید داشت.

ذیل در دست گرفتن داشتن رقابت
علاوه بر بررسی روی داده‌های مرتبه لغت ها کلیدی در تارنما خویش، میتوانید بیاموزید که چه‌گونه رقبای دیجیتال شما برای به عبارتی عبارات کلیدی که شما غرض قرار می‌دهید، درجه بندی می‌نمایند و همینطور شما چه عبارات کلیدی را مقصود قرار نداده‌اید. با دقت به نوسانات رنکینگ، میتوانید تغییراتی را که رقبا در صفحه ها سایت خویش و هسته معنایی آنان ساخت و ساز کرده‌اند، ردیابی فرمایید و در فیض، با به کارگیری از تجربیات آنها، وبسایت خویش را باصرفه فرمایید. شما همینطور میتوانید لغات کلیدی مخصوص به شخصی را که در جستجوی بقیه سایت‌های جانور در شرایط‌های شبیه شما، به خیر عمل می‌نمایند، شناسایی کرده و در رقابت خویش غرض قرار دهید. این فعالیت به شما یاری می‌نماید ترافیک وبسایت رقبا را به سمت تارنما خویش هدایت نمائید.

غرض قرار دادن عبارات کلیدی دارای ربط
پی بردن اینکه یک برگه اینترنت خاص، چه کلمه ها کلیدی را درجه بندی می‌نماید، به شما قابلیت می دهد لغات کلیدی بی ربطی را که سبب ساز به مرتبه بندی بالای آن ورقه نمی شوند، حذف فرمائید. در قبال، شما می توانید آن عبارات کلیدی را برای اخلاق محتوای جدیدی که با مقصود کاوش دارای ارتباط میباشد، به فعالیت گیرید. این طریق همینطور به شما امداد می‌نماید هنگامی که دو یا این که تعدادی شیت اینترنت از یک وبسایت، برای کسب سکو مربوط به واژه و کلمه کلیدی شبیه رقابت می‌نمایند- اتفاقی که موتورهای کاوش را بسیار سرگردان می‌نماید- از کنیبالیزیشن عبارات کلیدی دوری فرمائید.

در حالتی‌که در طی کاوش برای یک واژه و کلمه کلیدی خاص، برگه اشتباهی ظواهر خواهد شد، مورد نیاز میباشد مفهوم آن واژه کلیدی را مجدداً آنالیز فرمایید. از خودتان بپرسید قصد حقیقی و واقعی مخاطب چه چیزی است؟ و این کاغذ چقدر به‌این مقصود جواب می دهد؟

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 165 تاريخ : چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 10:25


شاید برای شما هم اتفاق افتاده که با نوسانات درجه در شیت نتیجه ها موتور جست  سئو در مشهدو جو مواجه گردیده باشید. در این صورت احتمالا از خویش میپرسید که چرا ورقه ای که روز گذشته در موضع خیر قرار گرفته، امروز مقام آن تضعیف گردیده‌است؟ در‌این حالت می بایست بگوییم برای آن ورقه از وبسایت شما، رقص گوگل پیش آمده میباشد. رقص گوگل چه است و چه وقتی صورت میدهد؟ هنگام رقص گوگل چه کاری بایستی اجرا دهیم؟ با ما به‌دنبال مقاله یاور باشید تا به‌این سوالهای جواب دهیم.

رقص گوگل چه میباشد؟
 
رقص گوگل چه چیزی است؟ رقص گوگل به نوسانات متعددی که یک ورقه تازه از تارنما تازه تجربه می نماید اشاره دارااست، در حالی که گوگل در عملکرد میباشد گزینش نماید که در غایت چه جایگاهی را در صفحه های حاصل موتور جست و جو به آن ورقه دهد. به همین آسانی!

به عبارت دیگر، Google Dance وقتی چهره میدهد که گوگل متوجه ورقه شما می گردد و در SERP به آن فرصتی میدهد (SERP = شیت نتیجه ها موتور کاوش).
درواقع با این عمل گوگل می‌گوید: اینجانب شیت تازه شمارا دیدم، آرم بده چه اندازه قادر هستی!

معنای آن عملا این میباشد که ورقه نو منتشر گردیده شما در صفحه ها SERP شاید در حالت های بسیار ضعیفی قرار گیرد، ولی گوگل آن را یک شبه در موضع بالاتری قرار میدهد تا عکس العمل یوزرها را به آن ورقه ببیند.

در صورتی‌که ربات های گوگل ببیند که یوزرها روی شیت شما کلیک کرده، وقت خویش را صرف مطالعه آن می نمایند و از محتوایی که می‌بینند لذت میبرند، به آن ورقه امتیاز می‌دهد و در انتخاب آخرین در زمینه‌ی سکو بندی، به آن رده بهتری میدهد.

قضیه دیگر برای رقص گوگل، این میباشد که گوگل سکو ورقه شما‌را تغییر‌و تحول می‌دهد (فارغ از اینکه هیچ ادله دیگری در سکو بندی تأثیر داشته باشد) صرفا برای اینکه ببیند چه اتفاقی می افتد.
به لحاظ می‌رسد با این فعالیت گوگل به شما زمان می‌دهد تا یک روز را در موضع مطلوب سپری نمائید. بعد از آن با کاهش سکو در SERP مواجه میشوید. آنگاه مجدد بالا می رود و گشوده به عقب بر میشود. این چرخه مدتی ادامه خواهد یافت. برگه شما بسیار ناپایدار در SERP ها بالا و زیر می‌شود تا اینکه گوگل بتواند گزینش نماید که به صورت عادلانه در کجا بایستی بایستد.
این بدان معنا میباشد که نوسان در درجه در برگه نتیجه ها موتور جست و جو بسیار طبیعی میباشد. رقص گوگل طبیعی میباشد و در واقع نوسانات خوب میباشد. این نشانه می‌دهد که ورقه تشکیل شده شما به وسیله گوگل گرانقدر گزینه دقت قرار گرفته میباشد.


 

چرا رقص گوگل رخداد می افتد؟
رقص گوگل به وسیله دست اندرکاران پایین ساخت‌و‌ساز گردیده و تقویت می‌شود:

سن سایت: آیا این سایت یا این که کاغذ تماما نو میباشد؟ (جدیدتر = رقص بیشتر)
 رقابت پذیری: واژه و کلمه کلیدی/ صنعت چقدر قابل رقابت میباشد؟ (رقابت بیشتر = رقص بیشتر)
پیوند سازی: چقدر لینک و پیوند سازی جاری ساختن می دهید؟
پیوندهای بیشتر/نو: ساخت و ساز پیوندهای تازه = رقص بیشتر
 توان پیوندها: پیوندهای قدرتمندتر = رقص بیشتر
 تغییرات: آیا شما تغییرات بزرگی در برگه تولید می‌کنید؟ (تغییرات گرانقدر خیس = رقص بیشتر)
کنیبالیزیشن: بعضا از صفحه های اینترنت شما با بقیه صفحه های در تارنما همپوشانی دارا هستند.
سرعت بارگذاری کاغذ: سرعت بار گذاری برگه بسیار نماید میباشد.
محتوا بی بها میباشد: محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده برای آن ورقه قیمت فوق العاده ای ندارد.
نسبت نرخ کلیک در مقایسه با رقابت در شرایط Google serps معدود میباشد.
seo فنی و ساختار آن شیت خلل داراست.
یک برگه اینترنت نو راه‌اندازی نموده اید
یک تارنما نو فعال‌سازی نموده اید
پباده سازی دوباره / تشکیل داد دوباره تارنما

رقص گوگل چه بازه ارتفاع می‌کشد؟
دوران مجال رقص گوگل صحیح مانند عارضه ها نوسانات گوگل، به عامل ها مختلفی بستگی دارااست. به حیث می‌رسد هرچه رقابت در واژه کلیدی مشقت بار خیس باشد، این رقص با شدت بیشتر چهره میدهد.
به همین ترتیب، در‌صورتی‌که برگه شما مدتی برقصد و بعد از آن ثبت گردد ولی در وضعیت دلخواه قرار نگیرد (در‌صورتی‌که گوگل دنس ثبت شد و در غایت در شیت دو قرار گرفتید) بعد از آن میتوانید با لینک و پیوند سازی، به برگه یک گوگل بروید.

آیا میشود از گوگل دنس دوری کرد؟
گوگل دنس را نمی قدرت متوقف یا این که از آن پرهیز کرد، چون این به گوگل بستگی داراست، خیر به ورقه شما. با این هم اکنون، حتی در صورتیکه به حیث میرسد این یک عصر غوغا برای برگه شما خواهد بود، شما بایستی به حافظه داشته باشید که رقص برای کاغذ شما عالی میباشد و در بعضا مواقع در حالت خیر ثبت گردد.

 

در طی رقص گوگل چه کنیم؟
زمانی که کاغذ ساخت‌و‌ساز گردیده تارنما شما، سرگرم رقص با گوگل میباشد، نباید عمل ویژه ای اعمال دهید. شایسته ترین عمل این میباشد که شکیبایی فرمایید تا در غایت شیت شما آهسته گیرد و سود را مشاهده کنید. بعد از آنکه سود از ثبت شدن رقص گوگل نتیجه ها شد، آن کاغذ را بهبود بخشیده و به امداد پیوند سازی، سعی در ارتقاء مرتبه با اعتنا به رده مد نظرتان فرمائید.

صحبت آخرین
شکیبا بودن در ماه مارس 2021 اساسی میباشد. در شرایطی‌که در‌این برهه زمانی گوگل درجه شمارا زیر بیاورد، شما آغاز به تغییر‌و تحول عنصرها برای جبران دوباره آن میکنید و آن گاه همانگونه که در مرحله "آنالیز" میباشد، گوگل تبارک می بیند که شما در درحال حاضر ایفا سئو می‌باشید.
تغییرات الگوریتم به صورت منظم رخداد می افتد. به روزرسانی های الگوریتم میتوانند جايگاه ها را در شیت حاصل کاوش تغییر تحول دهند، بدین ترتیب بهتر میباشد دلسرد نشوید.

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 179 تاريخ : سه شنبه 10 فروردين 1400 ساعت: 15:14


seo یک کدام از زیرمجموعه‌های دیجیتال مارکتینگ میباشد سئو در مشهد  که در حالتی‌که در فضای آنلاین کار داشته باشید یا این که به موضوعات مربوط به آن علاقمند باشید، ناگزیر می باشید برای یادگیری آن وقت بگذارید.

احتمالاً شما هم اینگونه جملاتی (یا این که شبیه آن ها) را زیاد شنیده‌اید:

«شما بایستی روی بهینه سازی سپرده گذاری فرمایید.»

«شما چشم نمی‌گردید؛ در حالتی‌که در ورقه‌ی نخستین گوگل نباشید ابداً حضور شما در فضای آنلاین بیهوده میباشد.»

«چرا سئوکار نمی‌آورید تا مسئولیت سئو وب سایت شما برای موتورهای کاوش را به عهده بگیرد؟»

«در حالتی‌که وب سایت … هنگام جستجوی واژه و کلمه … در ورقه‌ی نخستین گوگل می آید، به خیال و خاطر چندین تکنیک میباشد. نام این تکنیک ها بهینه سازی میباشد.»

«الگوریتم‌ها تغییر کرده. کافئین؟ پاندا؟ مرغ مگس خوار؟ کبوتر؟ سیستم دیپ مایند؟»

«ما خواهیم توانست شمارا به شیت‌ی اولیه موتورهای کاوش بیاوریم. مطمئن باشید این منطقی‌ترین سپرده گذاری شماست.»

درس‌های مرتبط با بهینه سازی در متمم با مقصود تربیت کارشناس seo پباده سازی نشده‌اند.

بلکه غرض مهم ما، شناخت دوستان متممی با کلیات سئو و برخی از مبنا‌ای‌ترین تکنیک های seo میباشد. تا هم بتوانند شغل های بی آلایش‌ و نخستین‌ی seo برای تارنما یا این که بلاگ خویش را رئیس نمایند و هم در شکل عشق و علاقه، مسیری برای مطالعه و یادگیری بیشتر بهینه سازی پیش روی آن ها رسم گردد.

آنچه درپی میخوانید:

seo مخفف چه میباشد؟
تعریف و تمجید بهینه سازی
موتورهای جستجوی پراستفاده
نقش seo در کیفیت محتوا
چیزهایی که با seo تارنما غلط گرفته می گردند
تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه در قبال کلاه سپید
غرض ما در درس یادگرفتن بهینه سازی
بعضا از مهمترین تکنیکهای بهینه سازی
منابع و مراجع ما در‌ فراگیری بهینه سازی
seo مخفف چه می‌باشد؟
کلمه و واژه‌ی سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization میباشد که می‌قدرت آن را به seo تارنما برای موتورهای کاوش ترجمه کرد. ولی خویش بهینه سازی هم در فارسی بسیار رایج گردیده و حتی گهگاه مخلوط‌های مازاد و توصیفی و لغت ها فعلی (مانند بهبود seo، seo کردن، بهینه سازی سازی) را نیز با آن میسازند و به‌عمل میبرند.

غرض طریق های seo این میباشد که هنگام جستجوی یوزرها در گوگل و بقیه موتورهای کاوش، این موتورها درجه‌ی بهتری را به مقالات و محتوای یک تارنما تخصیص دهند.

تعریف و تمجید بهینه سازی و یکسری نکته در رابطه سئو
در حالتی‌که چه به لحاظ نمیرسد تاکید بر اهمیت سئو چندان ضروری باشد،‌ البته بد وجود ندارد مروری به بعضا آمارهای منتشر گردیده در رابطه موتورهای کاوش داشته باشیم‌.

طبیعی میباشد که با اعتنا به شیوه اجرای تحقیق، آمار و ارقام ارائه گردیده بوسیله منابع متعدد، میتوانند متعدد باشند؛ بدین ترتیب شاید بهتر باشد به مکان تمرکز بر مقدار ظریف اعداد، بیشتر به مقیاس و اهمیت نسبی آنان اعتنا کنیم:

 عموم دنیا روزمره میان ۶ تا ۷ میلیارد توشه از موتورهای کاوش به کارگیری می‌نمایند (منبع).

 هفتاد تا هشتاد درصد جستجوگران، به لینک و پیوند‌هایی که به طور تبلیغ (با پرداخت پول) بوسیله موتورهای کاوش مثلا گوگل، اکران داده میشوند، نگاه نمی کنند.

 هر کس از روش کلیک کردن روی پیوند در موتور کاوش وارد فضای آنلاین شما میشود، در مقایسه با هر کس شما برای بازاریابی به سراغ وی رفته‌اید، برای تبدیل شدن به یک مشتری هزینه‌ی کمتری خواهد داشت.

 کاوش بر روی گوشی طی سال‌های اخیر همواره روندی رو به بالا داشته و از سال ۲۰۱۵ به بعد از آن، سرچ تلفن همراه از سرچ دسکتاپ بیشتر گردیده است. همینطور اینک، سهم دسکتاپ بین ابزارهای اتصال به وب در سطح عالم کمتر از ۵۰ درصد میباشد (منبع).

مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو ...
ما را در سایت مرجع رسمي مقالات تخصصی و کاربردی سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : hamed seoinmashhad بازدید : 178 تاريخ : يکشنبه 8 فروردين 1400 ساعت: 22:57